واکنش قلعه نویی به گروه ایران در مقدماتی جام جهانی

واکنش قلعه نویی به گروه ایران در مقدماتی جام جهانی به گزارش لوازم ورزشی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید این تیم بعنوان یکی از دو تیم برتر گروه خود راهی جام جهانی خواهد شد.


به گزارش لوازم ورزشی به نقل از ایسنا، امیر قعله نویی درباره ی قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و مشخص شدن رقبای ایران در این رقابت ها اظهار داشت: تیم ها به هم نزدیک شده اند. نتایج جام ملت های اروپا نشان میدهد دولت ها روی فوتبال سرمایه گزاری نموده اند و این سبب شده است فوتبال تیم ها به هم نزدیک بشود.
وی ادامه داد: در گروه ما قطر قهرمان دو دوره قبل است و لیگ معتبری دارد. ازبکستان هم تیمی است که در تیم های پایه موفق بوده و رو به پیشرفت است. امارات هم جدیدا سرمایه گزاری نموده است. به هر حال ما ایران هستیم و مطمئنا به عنوان یکی از دو تیم اول صعود خواهیم کرد. امیدوار هستم با نتایج خوب دل ملت ایران را شاد نماییم و این وظیفه ما است.
قلعه نویی با اشاره به صحبت های برخی کارشناسان هم اظهار داشت: متاسفانه برخی کارشناسی ها دلیلهای فنی ندارد. من از همه کارشناسان می خواهم کمک کنند اما برخی کارشناسان دور از فوتبال بوده اند و گاهی هم حب و بغض دارند. امیر قلعه نویی میهمان است، به تیم ملی کمک کنید. در تیم ملی باز است، بیایید کمک کنید. تریبون را به کسانی بدهید که دلسوز ایران هستند نه این که بدنبال تسویه حساب شخصی باشند.



1403/04/07
14:16:34
5.0 / 5
253
تگهای خبر: تیم , تیم ملی , جام جهانی , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی