کمتر از ۳۰ گل بزنم من را می کشند!

کمتر از ۳۰ گل بزنم من را می کشند! لوازم ورزشی: محمد صلاح معتقد می باشد انتظارات از وی در لیورپول نسبت به تیم های سابقش خیلی بیشتر بوده است.


به گزارش لوازم ورزشی به نقل از خبر آنلاین؛ محمد صلاح ستاره این فصل لیورپول که در اردوی تیم ملی مصر حضور دارد، در گفت و گو با Iiverpool echo درباب شرایط این روزهای تیمش تا اینجای رقابت ها به گفت و گو پرداخت.
به نقل از ورزش سه، صلاح ابتدا اظهار داشت: "پیش فصل فوقالعاده ای را پشت سر گذاشتیم و ثمره اش را در مسابقات می بینید. نه فقط من بلکه همه بازیکنان تیم تا اینجای بازی ها بسیار عالی عمل کرده اند. اگر دنبال قهرمانی هستیم باید به همین روال تا پایان فصل ادامه دهیم.
او درباب درخشش همیشگی خود در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد اظهار داشت: "من عاشق بازی مقابل منچستریونایتد هستم. به هر حال آنها نیز تیم بزرگی به حساب می آیند و همیشه مصاف های جذابی مقابل شان داشتیم. یادم است در دو تقابل اولم مقابل یونایتد در گلزنی ناکام بودم اما پس از نخستین گلم مقابل این تیم انگار همه چیز آسان تر شد.
آرزوی این را داشتم که به بهترین گلزن لیورپول در لیگ برتر تبدیل شوم و وقتی در آن شب شکوهمند برد ۷-۰ مقابل منچستریونایتد گلزنی کردم، از شدت خوشی پیراهنم را از تن درآوردم. این جزء بهترین خاطراتم از تقابل با منچستریونایتد است."
صلاح درباب پیشرفت خود در لیگ برتر انگلیس افزود: "دو فصل در رم حضور داشتم؛ در مجموع ۳۰ گل در آن جا به ثمر رساندم و در آخر همه از من راضی بودند. در لیورپول اما اگر هرسال کمتر از ۳۰ گل بزنم، اساسا هواداران مرا می کشند! البته این که انتظارات در لیورپول از من بیشتر است را دوست دارم چونکه دلیل اصلی پیشرفتم در فوتبال انگلیس بود."

257 251


1403/06/20
11:12:18
5.0 / 5
102
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی