سفارش لواندوفسکی به پدیده جوان بارسلونا

سفارش لواندوفسکی به پدیده جوان بارسلونا لوازم ورزشی: روبرت لواندوفسکی به لامینه یامال سفارش کرد چه اقداماتی را باید در اولویت قرار دهد تا بتواند فوق ستاره بعدی دنیا شود.


به گزارش لوازم ورزشی به نقل از ایسنا، روبرت لواندوفسکی، مهاجم باشگاه بارسلونا، در گفتگو با BR Football در مورد لامینه یامال که توجه دنیای فوتبال را به خود جلب کرده صحبت کرد. یامال در ۱۷ سالگی استعدادی درخشان از خود نشان داده و قهرمانی در یورو را نیز به دست آورده است.
لواندوفسکی در صحبت هایی اظهار داشت: من او را الان بهترین وینگر جهان می بینم. او ۱۷ سال سن دارد و سال های زیادی پیش رویش است. گاهی اوقات با اهمیت تر از همه این است که چگونه حرفه خودرا به انتها برسانید نه این که چگونه آنرا شروع کنید. امیدوار هستم وی در طول دوران حرفه ای اش قوی باشد و به حرف های مردم توجه نکند. در رسانه های اجتماعی، یک روز قهرمان می شوید و روزی دیگر درهم شکسته می شوید. لامینه در مرکز همه توجهات است و با اهمیت ترین چیز این است که اطرافیانش به او بفهمانند که فوتبال مربوط به یک یا دو یا سه سال نیست، بلکه مربوط به ده یا پانزده سال زندگی است. او راه طولانی در فوتبال پیش رو دارد.
او در بخش بعدی صحبت هایش اضافه کرد: امیدوار هستم لامینه بتواند در طول زندگی حرفه ای خود قوی بماند، نگران حرف های دیگران نباشد و متواضع باشد. او با تأکید بر این که لذت بردن از بازی و شاد کردن هواداران باید در اولویت باشد، تصریح کرد که فوتبال تنها قسمتی از زندگی یک بازیکن است.
آبی اناری ها چهارشنبه شب هفتمین پیروزی پی در پی خودرا در لالیگا به دست آوردند که با اقتدار در بالای جدول رده بندی باقی بمانند. شاگردان فلیک در دیدار برابر ختافه با تک گلی که روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز باارزش را کسب کنند.




منبع:

1403/07/06
11:28:02
5.0 / 5
163
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی