واکنش پاول فیلبورن به جنجال بدنساز ایران در مسابقات جهانی

واکنش پاول فیلبورن به جنجال بدنساز ایران در مسابقات جهانی به گزارش لوازم ورزشی، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی، با اشاره به اینکه «مهدی ارزشمند» تلاش داشت جو سالن را آرام کند، اظهار داشت: او با هیچ محرومیتی از جانب فدراسیون جهانی مواجه نخواهد شد.


پاول فیلبورن در گفتگو با ایسنا، درباره ی سطح داوری رقابت های بدنسازی قهرمانی جهان در کیش، اظهار داشت: ما بهترین داورها را در این مسابقات داشتیم. بالاتر از ۸ بار به ایران آمده ام و باتوجه به سمینارهایی که برگزار کردیم باید بگویم داوران ایران سطح بالایی دارند و در کارشان خبره هستند. داوران بین المللی زیادی نیز برای رقابت های جهانی در ایران حضور داشتند و از قضاوت داوران رضایت کامل دارم.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی درباره ی نحوه میزبانی ایران از این رقابت ها، اظهار داشت: فدراسیون ایران خیلی منسجم است. من برای رویدادهای بین المللی چند بار به ایران آمده ام و ایران همیشه میزبان خوبی برای مسابقات بین المللی بوده است. البته برگزاری این رویداد خیلی مشکل تر بود اما میزبانی و میهمان نوازی ایران فوق العاده بود و از نحوه میزبانی ایران خیلی راضی هستم.
وی درباره ی اعتراض برخی ورزشکاران نسبت به نحوه قضاوت داوران، اظهار داشت: من دقایقی پیش از این که اعتراض شود سالن را ترک کردم اما گزارش آنرا به من دادند. من مهدی باارزش را می شناسم و می دانم او قهرمان بزرگی است و قهرمانی های زیادی در جهان کسب کرده است اما شرایط بدنی وی در این رقابت ها در بهترین حالت نبود.
فیلبورن اضافه کرد: متوجه شدم اعتراض از سمت خود او نبود و از سمت تماشاگران بوده است. من او را می شناسم و می دانم فرد بسیار با ادبی است. این اعتراضی که صورت گرفت از سمت تماشاگران بود. شنیدم او به سبب بالا رفتن سن افت پیدا کرده و شرایط همیشگی را نداشت.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی درباره ی این که آیا ممکنست وی با محرومیت مواجه شود، اظهار داشت: ورزشکار هیچ خطایی روی استیج انجام نداد و اساسا با هیچ محرومیتی روبرو نخواهد شد. داوران برمبنای قوانین با دیدگاه فنی خود رای دادند اما تماشاگران بنا بر احساسات خود رای می دهند. با توجه به این که او مقام های زیادی داشته تماشاگران انتظار داشتند او در میان ۳ نفر اول باشد. ورزشکار هیچ خطایی انجام نداد و حتی اهتمام کرد جو سالن را آرام کند.

1403/07/08
11:52:46
5.0 / 5
263
تگهای خبر: تیم , داور , رقابت , شنا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی